Geçen Sene Bu Zamanlar...

Merhaba dostlar. Bu yazı gerçekten benim için çok önemli, e malum blogum 1 yaşına girdi. Doğum günlerinden pek haz etmesem de (kendi doğum günümden bile) yazılarımı okuyan siz değerli okuyucularıma ayıp olur diye düşündüğümden aldım elime telefonu..

  Gelbilgial adıyla bir blog açtım geçen yaz, o anki yazma hevesiyle ilk yazımı yayınladım, okudunuz,ve yazma isteğim arttı. O ay 5 yazı yazdığımı biliyorum, hatta her ay 5 yazı yazmayı hedeflemiştim o an,ama sınavlar vs derken fırsat bulamadım,hatta hiç yazmadığım aylar oldu sınava hazırlanma sürecinde.  Gerçekten yazamadığım her yazı için sizlerden özür diliyorum.

 40 civarında yazı yazmışım 1 yılda ve her bir  yazıma hakettiği değeri verdiginiz için minnettarım. Bu yazıyla birlikte bazı şeyleri de açıklayayım size.

Mavi Elma Nedir?

Gelbilgial yazarı olarak neden elmayı seçtiğimi bilmek isteyenlere ...Bunun sebebi genelde elmanın bilgiyle ilişkilendirilmesidir.

Renginin mavi olması ise mavi güven veren bir renk olduğu için yazıların sağlam kaynaklardan araştırılarak yazıldığını ve güvenebileceğinizi anlatıyor.

"Ve Remzi haklıydı" nedir?

GelBilgiAl logosunun yanına 1 haftalığına "Ve Remzi haklıydı"  yazmıştım.Aslında sebebi basit, kuzenim Remzi'nin birkaç iddialı konuda haklı çıkması sonucu site ambleminin yanına bunu yazdım.

Bunları da sizlerle paylaştığıma göre, artık kutlamaya geçebiliriz!


                               GEL BİLGİ AL
                               1 YAŞINDA !!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder